FAQ
Her finner du en oversikt over vanlige spørsmål og svar
Generelt
-
Hos oss kan du både: Kjøpe, selge og autentisere designervarer.
-
Vi tilbyr sikker betaling med:
Visa
Mastercard
Apple Pay
PayPal
Klarna
VIKTIG Vedrørende klarna:
Har du prøvd å betale med Klarna, uten å motta ordrebekreftelse?
Da har ikke bestillingen gått gjennom. Da må du legge inn ny bestilling og benytte en annen betalingsmetode.Selv om det står "pending" på klarna. Vil den bli avbrutt av dem innen 24 timer.
Dette kan skje pga. din kredittgrense. Kontakt Klarna sin kundeservice her for hjelp - eller les hvordan du kan øke/senke kredittgrensen din her. Det er ikke noe vi regulerer. -
-
Nei, vi er en nettbutikk og tilbyr derfor 14 dagers angrerett*.
Det vil si at du kan se og prøve varen hjemme, før du bestemmer deg for å beholde den.
*gjelder ikke kommisjonsvarer
-
Ja, vi tilbyr muligheten om å selge gjennom oss (kommisjonssalg) for utvalgte merker. Les mer om det her.
Vi tar ikke innbytte av varer.
-
Vi kan tilby presserate, dersom du ønsker å promotere varer eller tjenester. Send mail til: market@emacity.no
-
Ja, vi autentiserer alle varer kjøpt fra oss i tillegg til vesker fra en rekke designere. Les mer her.
Levering og retur
-
GRATIS frakt på alle ordre over 1500kr
Fastpris på 75k eller 129krr for bestillinger under dette avhengig av vekt
-
Nei, vi er en nettbutikk og vi har dessverre ingen fysisk butikk eller showrom.
-
Pakker tar vanligvis 2-5virkedager avhengig av pågangen hos Posten.
Brevpost kan ta noe lengre tid, spesielt ved høytider.
-
Vi sender varer på følgende måter gjennom Posten eller Bring:
Varer til en verdi under 1000kr sendes som vanlig brevpost
Varer til en verdi fra 1000-10.000kr sendes som forsikret Norgespakke med sporing
Varer til en verdi over 10.000kr sendes som forsikret ekpress pakke over natten
Vi sender foreløpig kun til: Norge, Sverige og Danmark (det må påregnes noe lengre leveringstid til utlandet)
-
Sporingsnr. sendes ut i leveringsbekreftelsen på mail når varen er postet. Har du ikke mottatt noen bekreftelse etter få dager, så er det lurt å sjekke søppelposten.
Pakken kan spores til enhver tid på: posten.no. Legger du inn mobilnr. når du bestiller, kan dette også benyttes for å spore pakken.
-
Ja, du har 14 dagers angrerett på varekjøp*
*gjelder ikke kommisjonssvarer eller digitale tjenester
-
Ja, vi sender til: Norge, Sverige og Danmark.

