FAQ
Her kan du finne en oversikt over vanlige spørsmål og svar
-
Hos oss kan du både: Kjøpe, selge, autentisere og restaurere designervarer.
-
Vi tilbyr sikker betaling med: Visa, Mastercard og PayPal.
-
-
Nei, vi er en nettbutikk og tilbyr derfor 14 dagers angrerett*.
Det vil si at du kan se og prøve varen hjemme, før du bestemmer deg for å beholde den.
*gjelder ikke kommisjonsvarer
-
Ja, vi tilbyr muligheten om å selge gjennom oss (kommisjonssalg) for utvalgte merker. Les mer om det her.
Vi tar ikke innbytte av varer.
-
For øyeblikket gjør vi ingen betalte samarbeid. Forespørsler ang. dette blir henvist til denne siden.
-
Ja, vi autentiserer alle varer kjøpt fra oss i tillegg til vesker fra en rekke designere. Les mer her.
-
Nei, vi er en nettbutikk og vi har dessverre ingen fysisk butikk eller showrom.
-
Pakker tar vanligvis 2-5virkedager avhengig av pågangen hos Posten.
Brevpost kan ta noe lengre tid, spesielt ved høytider.
-
Vi sender varer på følgende måter gjennom Posten eller Bring:
Varer til en verdi under 1000kr sendes som vanlig brevpost
Varer til en verdi fra 1000-10.000kr sendes som forsikret Norgespakke med sporing
Varer til en verdi over 10.000kr sendes som forsikret ekpress pakke over natten
Vi sender foreløpig kun til: Norge, Sverige og Danmark (det må påregnes noe lengre leveringstid til utlandet)
-
Sporingsnr. sendes ut i leveringsbekreftelsen på mail når varen er postet. Har du ikke mottatt noen bekreftelse etter få dager, så er det lurt å sjekke søppelposten.
Pakken kan spores til enhver tid på: posten.no. Legger du inn mobilnr. når du bestiller, kan dette også benyttes for å spore pakken.
-
Ja, du har 14 dagers angrerett på varekjøp*
*gjelder ikke kommisjonssvarer
-
Ja, vi sender til: Norge, Sverige og Danmark.